Regulamin
Regulamin
I Postanowienia ogólne
Sklep internetowy istniejący pod domenami www.flodesign.pl, www.flodesign.com.pl, www.balkoneria.pl, www.balkoneria.com.pl, jest prowadzony jest przez firmę FLODESIGN Anna Cincio z siedzibą w Krakowie 30-110, przy ul. Filareckiej 16/12, zarejestrowana we Wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 4399/2010, NIP 677-222-31-11, Regon 121285339, zwany dalej Flodesign. Adres email: info@flodesign.pl, numer telefonu 517170701
I Postanowienia ogólne
Sklep internetowy istniejący pod domenami www.flodesign.pl, www.flodesign.com.pl, www.balkoneria.pl, www.balkoneria.com.pl, jest prowadzony jest przez firmę FLODESIGN Anna Cincio z siedzibą w Krakowie 30-110, przy ul. Filareckiej 16/12, zarejestrowana we Wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 4399/2010, NIP 677-222-31-11, Regon 121285339, zwany dalej Flodesign. Adres email: info@flodesign.pl, numer telefonu 517170701
- Zamówienie złożone w sklepie jest jednoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.
- Oferta sklepu internetowego ograniczona jest do terytorium Polski.
- Sklep internetowy Flodesign prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem stron internetowych wymienionych w punkcie I. 1 niniejszego regulaminu. W szczególnych przypadkach zamówienia mogą być składane również telefonicznie bądź przez e-mail.
- Stroną dokonującą zakupów w sklepie Flodesign może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną.
- Wszystkie ceny prezentowane na stronach sklepu Flodesign są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT. Na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe oraz wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Zastrzegamy sobie możliwość występowania drobnych rozbieżności kolorystycznych lub różnic w opakowaniu pomiędzy produktem prezentowanym na zdjęciu a produktem rzeczywistym, dostarczonym do Klienta.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Klienta na stronie z potwierdzeniem zamówienia.
- Aby złożyć zamówienie Klient powinien dokonać w sklepie rejestracji, poprzez podanie swoich podstawowych danych, zgodnych ze stanem faktycznym, niezbędnych do poprawnego opracowania zamówienia, a w przyszłości do ułatwionych zakupów, otrzymywania informacji o nowościach i możliwości korzystania z akcji promocyjnych np. otrzymywania kuponów rabatowych.
- Zamówienie przechodzi do realizacji w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości przez e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. W takim przypadku dochodzi do zawarcia umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem oraz Sprzedającym.
- Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić (zamówienie nie zostało potwierdzone poprzez link potwierdzający wysłany na adres e-mail kupującego).
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Przy każdym towarze podany jest czas wysyłki. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów ze sklepu. Zamówienie na towary o różnych podanych czasach wysyłki realizowane jest po skompletowaniu całości zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
- Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach kontaktujemy się telefonicznie lub poprzez e-mail aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Podany czas realizacji zamówienia nie uwzględnia dni wolnych od pracy.
- Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub DPD . Koszt wysyłki pokrywa Klient. Jest to koszt 30 zł w przypadku wybrania płatności przelewem, 35 zł w przypadku wysyłki za pobraniem.
- Termin otrzymania przesyłki przez Klienta równa się sumie czasu wysyłki ze sklepu Flodesign oraz czasu dostawy. Czas dostawy w przypadku UPS oraz DPD to zazwyczaj 1 dzień roboczy.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: - przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier; - kartą kredytową: należność pobierana jest w chwili wysyłki paczki z zamówionymi towarami; - przelewem bankowym na konto sklepu; lub za pośrednictwem serwisu platnosci.pl;
- W przypadku złożenia zamówienia na kwotę przekraczającą 1500 PLN sklep Flodesign zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia.
- Warunkiem skorzystania z oferty sklepu jest uprzednie zapoznanie się z udostępnionymi na stronie serwisu: zasadami dokonywania zakupów, cennikiem (podane ceny w walucie polskiej PLN, z podatkiem VAT) a także wszystkimi postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- W celu zakupu usługi/produktu dostępnego w serwisie, Użytkownik wybiera pozycje do koszyka lub wybiera inną dostępną ścieżkę zakupu w postaci wysłania email z zamówieniem.
- Zawarcie umowy następuje w momencie złożenia zamówienia przez Użytkownika.
- Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po zawarciu umowy.
- Użytkownik może wybrać formę dowodu zakupu, w postaci faktury elektronicznej, papierowej, paragonu, rachunku - w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w formularzu dane, niezbędne do wystawienia odpowiedniego dokumentu.
- Dostawa zakupionych produktów odbywa się poprzez wysłanie za pomocą wybranej opcji przewoźnika, na podany w formularzu zamówienia adres.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji, Sprzedający ponosi odpowiedzialność w ciągu 2 lat od wydania rzeczy będącej przedmiotem zakupu w przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, zgodnie z § 4 niniejszego regulaminu.
- Konsument może zrezygnować z towaru kupionego w serwisie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że konsument podpisze załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wyśle je na wskazany adres Sprzedającego lub wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą poczty elektronicznej Sprzedającego na adres: info@flodesign.pl Wyżej określony sposób wyrażenia oświadczenia woli od odstąpieniu od umowy nie wyłącza złożenia takiego oświadczenia w inny sposób, o ile wyraża on wolę konsumenta w sposób dostateczny.
- Sprzedający, w przypadku wykonania przez konsumenta prawa do odstąpienia od umowy zwraca konsumentowi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 DNI od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt przesyłki produktu do konsumenta z zastrzeżeniem ust. 13 niniejszego paragrafu.
- Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru z powrotem do sprzedającego (zgodnie z zasadą wyrażoną w orzeczeniu ETS w sprawie C-511/08 oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami).
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Sprzedający niezwłocznie przekazuje konsumentowi potwierdzenie przyjęcia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną – przy wykorzystaniu wskazanego przez konsumenta adresu poczty elektronicznej lub przy użyciu innego środka komunikowania się, jeżeli użycie poczty elektronicznej nie jest możliwe.
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy nie dotyczy towarów, których zwrot ze względów higienicznych jest niedopuszczalny oraz towarów nieprefabrykowanych, służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb Kupującego.
- W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy. W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością należy przesłać na własny koszt na adres sklepu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztów przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 30 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
- Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: info@fldesign.pl, lub pocztą na adres Flodesign Anna Cincio ul. Filarecka 16/12 30-110 Kraków
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: - imię i nazwisko, - adres do korespondencji, - przedmiot reklamacji, - przyczynę reklamacji, - podpis (tylko w przypadku składania reklamacji pocztą polską)
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie.
- O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Użytkownika. W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru wolny od wad – a jeżeli nie jest to możliwe - obniżenia ceny. Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
- Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu Flodesign są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do sklepu.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia udostępnienia w Serwisie i stanowi integralną część zawieranej z Użytkownikiem umowy. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna dla Użytkownika w zakładce SKLEP / REGULAMIN
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. O treści zmian niniejszego Regulaminu zarejestrowany Użytkownik zostanie powiadomiony w formie elektronicznej, na 30 dni przed wejściem w życie zmian. Zmiany regulaminu nie mogą pogarszać sytuacji prawnej konsumentów zawierających umowy na podstawie poprzedniej wersji regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204),ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), a także ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.