Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki jeżeli towar nie nosi śladów użycia (uszkodzenie, zabrudzenie) i jego oryginalne opakowanie nie jest zniszczone.
Firma Flodesign zastrzega sobie prawo oceny stanu zwróconego towaru i w przypadku zaistniałych przesłanek użycia towaru może odstąpić od procedury zwrotu.
Klient zwraca towar w oryginalnym opakowaniu z dołączonym paragonem lub fakturą zakupu na własny koszt, osobiście lub przesyłając go na adres siedziby Sprzedawcy. Do obowiązków Klienta należy odpowiednie zabezpieczenie towaru do transportu.
Przed wysyłką reklamowanego towaru prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Do reklamowanego towaru należy załączyć dowód jego zakupu oraz pisemny opis zaistniałej usterki lub wady. Prosimy również o podanie nr telefonu kontaktowego w przypadku konieczności uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
W przeciągu 7 dni od daty zwrotu towaru, Klient otrzymuje zwrot pieniędzy na konto bankowe lub przekazem pocztowym pod wskazany adres. Sprzedawcy przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli reklamacja jest zasadna, a co za tym idzie rozpatrzona na korzyść Klienta, Sprzedawca wymienia wadliwy towar na taki sam, wolny od wad fizycznych.
Zwracamy szczególną uwagę na konieczność sprawdzenia przesyłki przy dostawie, zwrócenia uwagi na taśmy pakowe oraz opakowanie kartonowe. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzi protokół szkody oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu.